Vi hjälper prenumerant i nöd!

Mikael Malmsjö är prenumerant hos Bachelorbox.se. Han lever ett hektiskt liv som IT-projektledare och spenderar flera dagar i veckan boende på hotell runt om i vårt avlånga land. Med hemmabas i Göteborg och frekvent besökare på Landvetter flygplats så är han minst sagt resvan och gillar att resa lätt. I början på augusti en tisdagsmorgon satte sig Mikael på flygbussen som vanligt mot flygplatsen, han var i tid och det kändes som resan gick som den skulle. När Mikael kom till incheckning insåg han att bagaget var glömt på bussen. Efter ett samtal till bussbolaget förstod han att han inte skulle hinna få tillbaka bagaget innan hans flyg lyfte.

Nu hade han några val, antingen handla saker dyrt på flygplatsen eller försöka överleva utan bagaget i 2 dagar. Det skulle antagligen gå att utstå, kanske inte optimalt däremot och det kändes onödigt att handla på flygplatsen.

När jag är ute på uppdrag är det väldigt lite fritid och när jag är tillbaka på hotellet brukar det mesta vara stängt. Den här gången skulle jag vara borta i 2 nätter och hade en relativt enkelt packad resväska med det allra viktigaste. Det kändes rätt surt, säger Mikael.

Den som ger något, får något.

Känna sig fräsch är viktigast av allt för oss.
Lite hygienprodukter på köpet med.

Då Mikael använder Bachelorbox.se för att fylla på förråden där hemma med underkläder och förbrukningsartiklar så ringde han till deras kundtjänst innan han hoppade på flyget norrut.

– Det enda jag kunde tänka på var att jag inte skulle ha tid att handla något nytt när jag väl var på plats. Skulle åka direkt till kontoret från flyget och sedan till hotellet, berättar Mikael.

Självklart ville Bachelorbox hjälpa Mikael som är en trogen kund på månadsbasis, dock brukar han ju få vänta på sin månadsleverans. Men inte den här gången.

– När Mikael ringde till oss och förklarade situationen så kunde vi ju bara sätta oss in i känslan av att vara på resande fot utan nya strumpor, kalsonger, tandborste och allt det där. Det är bara att gå till sig själv. Så självklart försökte vi lösa situationen. Vi budade snabbt som attan en box med Mikaels produkter + deo och extra underkläder och den anlände en dryg timma efter han slutat jobba. Det kändes faktiskt som den här dagens goda gärning – speciellt eftersom vi levde efter vår policy om fraktfria leveranser. Vi räknade helt enkelt med att Mikaels behov stod över fraktkostnaden i detta fall, säger Elisabeth Nyman.

Mikael kunde sedan sova riktigt gott och göra ett grymt jobb som vanligt utan bekymmer med borttappat bagage.

– Först och främst, om jag kunde ge dagens ros till någon, så skulle jag vilja att det var en hel bukett och att den levererades till gänget på Bachelorbox. Väskan jag glömde kunde min sambo sedan hämta ut dagen därpå, så nu har jag gott om basvaror där hemma i alla fall.

0

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *