Frågor & svar

Vi har samlat det vanligaste frågorna kring våra fraktfria boxar som du kan köpa
utan konstiga bindningstider och sånt. Hittar du inte svar på din fråga
använd formuläret i botten.

Om jag får hem boxen och inte vill behålla innehållet - vad gör jag då?

Packa ihop alla produkter snyggt och skicka tillbaka boxen (var noga med att lägga med en lapp med namn och adress mm så vi vet vem boxen kommer från) och skicka sedan tillbaka boxen till oss. Efter boxen är tillbaka och innehållet kontrollerat och godkänt kommer pengarna att utbetalas direkt.

Kan jag prova kalsongerna?

Nej, detta är en hygienprodukter så dom är plomberade. Bara för att titta på tills du bestämt dig att behålla boxen. Är plomberingen bruten accepterar vi inte retur.

Kan jag byta storlek på kalsongerna?

Ja, det är möjligt. Kontakta kundtjänst så löser vi detta.

Jag angav fel telefonnummer vid beställningen. Vad gör jag?

Ring kundtjänst eller maila så löser vi detta.

Kan jag få annat mönster eller färg på kalsonger eller t-shirten?

Du kan enbart få de färger som anges under respekt boxalternativ om det inte är styckvis kalsonger.

Jag har ett Maestro kort, kan jag handla en Basic Box med detta kort?

Nej, men du kan välja faktura. Du kan endast betala med kort genom Visa eller MasterCard

Jag vill sluta få era boxar - hur gör jag?

Logga in på Mitt Konto och pausa eller avsluta ditt abonnemang.

Är det 3 månaders uppsägningstid på era boxar?

Nej, vi har ingen uppsägningstid. Samma dag som du säger upp ditt abonnemang försvinner dina boxar. Du måste dock avboka före 15:de varje månad. Vi har stoppdatum den 15:de varje månad.

Fick du inte svar?

Fyll i formuläret för att komma i kontakt med kundtjänst så ska vi se till du får svar på din fråga.

Fält markerade med * måste fyllas i.